söndag 7 juli 2013

Tack till alla

Sitter på tåget hem efter en fantastisk vecka på Gotland. Jag är så nöjd med Unga Hörselskadades arbete, att vara sammankallande för denna grupp har varit helt fantastiskt. Vi har kollat slingan på 84 seminarium, ja ni hörde rätt, 84 seminarium under veckan, vi har träffat folk, diskuterat, knytit kontakter etc. Jag måste säga att jag ser en förbättring på de åren jag varit här. Detta var mitt sjätte år och jag tycker att arrangörerna är mer medgörliga att använda tolk i år i jämförelse med mitt första år 2008, det innebär alltså att vårt arbete givit resultat=)

Jag vill rikta ett stort tack till vår fantastiska Almedalsgrupp 2013, ni har varit helt fantastiska, jag kommer att sakna er alla, men vet ju att vi ses på aktiviteter framöver.

Jag vill även rikta ett stort tack till Hörselskadades riksförbund som genom ekonomiskt stöd möjliggjort vår resa.

Vill även tacka Stockholmtolkarna AB som utfört teckenspråks och skrivtolkning denna vecka.

Vill bara säga till alla som gjort vår resa möjlig, ni är fantastiska, TACK! <3>

/Heléne Larsson, sammankallande

Nästan hela gruppen samlad i Visby

Inga kommentarer: