lördag 14 maj 2011

UH Dalarna uppdaterar

Hej allihopa!

Hoppas ni har det bra i det fina vårvädret. Här kommer en liten uppdatering från oss i UH Dalarna. Jo som jag skrev i vårt tidigare inlägg så skulle jag Johanna åka på ledarutbildning till Läppe nu i helgen. Tyvärr blev det inte så. Jag har under sista tiden haft stora problem med smärtor i min rygg. Därför kunde jag inte åka iväg på ledarutbildningen vilket jag tycker är väldigt synd. Men, men jag har varit på många ledarutbildningar förut så det mesta kan jag redan. Dock missar jag den härliga gemenskapen som är på alla UH aktiviteter. Men jag får åka nästa år istället:)

Annars så händer det inte så mycket här hos oss i Dalarna. Det börjar lida mot sommarlov för oss studenter på Västanviks folkhögskola. Så just nu är alla väldigt fokuserade på skolan nu de sista veckorna som är.
Ja det var väl inget mer jag hade att skriva om just nu.

Jag vill passa på att önska er alla en fortsatt trevlig helg! Passa också på att vara ute när det är soligt & varmt. Men glöm INTE att smörja in er med solkräm, solen är som starkast nu på våren.

Med vänliga hälsningar från oss i Dalarna

Inga kommentarer: