fredag 27 april 2012

Snart anländer deltagarna:D

Ja som ni märker så kommer jag äga på att skriva i UH-bloggen:D

Haha nä men i alla fall. Det är jag Johanna Käck som kommer under årsmötet ansvara över UH-bloggen och vad som skrivs i  den. Är det så att DU kanske har förslag på inlägg eller kanske kommentarer på mina inlägg så kom gärna fram och berätta/tala om. Jag blir bara glad om andra vill hjälpa till så allt som händer på årsmötet kommer upp på bloggen.

Det är bra för dom som inte kunde komma under helgen och kanske sitter hemma och undrar vad som händer. Det kommer även komma upp bilder i bloggen. Skulle det vara så att du INTE VILL vara med på foto i bloggen så tala om det före så vet jag. Jag lägger självklart inte ut bilder på folk som inte vill vara med. UH-bloggen är trots allt en blogg som man kan se i hela världen.

Ja det var bara det jag ville just nu. Snart kommer alla deltagare och det närmar sig middag också för vår del.

Ha det så bra så hörs vi!!!!

//Johanna K

Inga kommentarer: