söndag 7 augusti 2011

Hej UH bloggen!

Nu var det länge sen jag skrev i bloggen. Men nu tänkte jag göra det igen. Men jag har tyvärr inte så jätteroliga nyheter att berätta tyvärr.

Jag Johanna Käck har nu under sommaren beslutat att inte fortsätta plugga på Västanviks folkhögskola till hösten. Utan istället blir jag kvar hemma i Sthlm. Men det innebär också att jag måste lämna min post som kontaktperson för UH Dalarna. Jag kommer att fortsätta vara aktiv i Unga hörselskade men jag blir det mer i lokalgruppen i Hisus i Stockholm:) Dom har en efterfrågan om ledare så då tänkte jag passa på att anmäla mig.

Men jag vill börja med att tacka alla som har varit delaktiga i UH Dalarna under detta året som jag har varit aktiv. Det har verkligen varit roligt och lärorikt att få jobba med er ledare och medlemmar i en annan lokalgrupp än den man är van med. Men nu ätervänder jag hem så att säga:D
Men vi kommer garanaterat ses i igen. UH Dalarna brukar ju delta på de störe UH altiviteterna som UH riks ordnar. Så helt slipper ni mig nog inte;):P
Men jag känner att det kan vara bra att prova på lite olika saker i sitt liv och därför har jag tagit detta beslutet. Men man vet aldrig, jag kanske kommer tillbaka till UH Dalarna någon i framtiden.

Men än en gång TACK för denna tid i UH Dalarna!

Det var bara det jag ville berätta och jag kände att det blir mer personligt om jag själv berättar om nyheten.

Ha nu en fortsatt bra sommar allihopa!

Med vänliga hälsningar Johanna

Inga kommentarer: