fredag 20 mars 2009

På väg till Oslo

Jag tänkte när jag ändå har tid över ska jag skriva lite på UH - bloggen.Jag har fått äran att representera UH på HLFU:s årsmöte. Det är UHs motsvarighet fast i Norge. Jag ser med spänning emot helgen och jag lovar att foto kommer efter helgen!Så just nu sitter jag på Arlanda flygplats och väntar att klockan ska gå lite fortare än vad den gör men det är ju bara att blogga så går tiden fortare. Tur det finns datorer som man kan ta med sig nu för tiden. Det andra som är faktiskt helt otroligt att när man sitter här på Arlanda eller egentligen vilken flygplats som helst så finns det ingen t-slinga eller något annat som kan visa för oss hörselskadade den information som går ut i högtalarna. Jag tror i min enfald det är inte bara vi som inte hör vad som sägs utan faktiskt många andra. Men som sagt jag återkommer efter helgen i Oslo om vad som har hänt med bilder och inlägg.

//Susanne Gärtner
ledamot i ungdomsrådet

Inga kommentarer: