lördag 25 april 2009

Halvvägs in på årsmötet

Nu är man nyss hemkommen från årsmötet påverkanstorgsdag (pust, vilket ord). Ni som tycker att jag är för snabbt hemma kan sluta klaga, jag VET att jag körde för fort.

Många diskussioner under dagen blev det och Ibland blev det för ovanlighetens skull nästan för hett.
Särskilt kring frågan om stöd och kommunikation till och mellan lokalföreningarna/grupperna.

Kul att se att så många är engagerade och diskussionslystna (även om många, precis som jag, även är där för det sociala)
Nu väntar vi bara med spänning på resultatet av alla debatter.

Bifalls den där motionen eller inte? Ändrar vi temat för 2010? Vad är ämnet för 2009 års ungdomskonferensen? och framförallt hur kommer nya styrelsen se ut?

Jag kan tyvärr inte närvara för egen del imorgon men jag är övertygad om att övrigt folk på årsmötet kommer ta kloka beslut.
Saknar er alla redan och önskar er lycka till med allt.

(bilder kommer, ska bara redigera dem först)

/Jacob Selin

Inga kommentarer: